Friday.

Fredag, under bara fredag.
Idag har jag vart ledig, fått sova ut lite. Sen mötte jag upp Josefin då hon hade klippt och färgat håret - blev sjukt snyggt. Nu är vi "Ombre sisters" dock har hon inte precis likadant som mig, utan hon har sitt röda hår och sen blondare neråt, sjukt snyggt! 

Därefter gick vi och kollade runt lite i affärer som vanligt, haha.. har typ kollat igenom alla affärer här i Borås 100 gånger denna veckan känns det som. Efter det gick vi och mötte upp min kusins flickvän Ellinor för att luncha lite, satte oss på ett mysigt fik här i Borås som heter Tant Grön. Satt där i ungefär 2 timmar och tjötade lite, om Thailand, barn (då hon är gravid), och allt annat mellan himmel och jord. 

Snart ska jag iväg för att besöka min bästavän Sonny och ta någon öl som nydligen flyttat hit, ska bli trevligt att se hur dom bor och fått i ordning det.
 
 
 

 









RSS 2.0