time for fun.

Måndag och ny vecka, nya tag och nya tankar, dock känns det inte som måndag idag då man inte är i skolan. Har "helg" tills på onsdag, men det vet jag inte om man kan säga ändå, för även fast jag inte är i skolan behöver jag ta tag i mina studier och plugga lite. 

Nu är Elina här och vi håller på att baka lite, så skriver lite mellan raderna. Jag har nog inte bakat på jag vet inte hur länge, bakade alltid när jag var mindre med min mamma. Så detta är nog första gången jag bakar på några år. - Kan ni gissa vad det blir? 

Harry ligger och anfaller Elina, kloar henne och biter henne i låren, det är hans sysselsättning idag. Jag får snart sätta fram hans kattspel så att han kan leka lite, riktigt bra att de finns kattspel på iPhone. Han är helt faschinerad av det och man existerar inte i hans värld då, rirkigt skönt ibland att få en avkopplande stund utan att han ska hålla på och anfalla.

 








RSS 2.0