sunday.

Söndag, det är den tråkigaste dagen på hela veckan.. kunde vara bättre men nu är det inte det. Dessa gråa trista dagarna är bara till för att städa och inte göra så mycket mer, men varför tycker man alltid det egentligen? Det borde vara söndagar man gör något mysigt tillsammans med någon, gå på bio, gå ut och äta, kolla på film under en mysig filt med lite tända ljus tillsammans med någon. Nä, men för mig som är ensam med en katt blir det så att på söndagar spenderar man dagen till att diska, städa, och lite avkopplande på kvällen då också rastlösheten kryper upp bakom ryggen på en.. - Jag hatar verkligen att vara ensam. 

Dagen kunde sett ut helt annorlunda idag, jag kunde gått ut och gå, men det har inte vart speciellt fint väder idag, så jag har helst bara varit inne idag, men jag har vart ute och käkat lunch med min pappa vilket var helt okej, sen kom även min mamma och hennes sambo hit för att ge mig gardinstång och en pall, så nu ser det äntligen lite mer bovänligt ut här hemma med en gardin i fönstret.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik samtidigt som jag snackar med lite folk med Harry i mitt knä, planerar även vad som ska ske i veckan, rätt mycket möten och mycket plugg. 

 
 








RSS 2.0