oversea.

Pratade nyss med min bästavän, han sitter i Malmö och väntar på ett flyg till Spanien med sin partner.. man blir inte lite avundsjuk, nu när det börjar bli lite småkyligt här i Sverige är ju då man bara vill resa iväg till ett annat land och komma hem igen efter en vecka eller två. Samtidigt som det kan vara härligt att vara hemma när riktiga hösten traskar in, jag hoppas i alla fall dem får det riktigt mysigt och fint i Spanien. 

Jag längtar bara till december, då jag åker iväg med mina tjejer till London över nyår, till er som inte vet. Jag älskar verkligen att resa till andra länder, jag tycker det är så himla kul och att flyga, det är bara ett stort plus i kanten. Det ska bli så himla mysigt. Har aldrig varit i London förut så det ska bli riktigt intressant att få åka dit och upptäcka staden, shoppa och mycket mer. - Om du har vart i London, har du ett tips på vad man bara inte får missa? 


 











RSS 2.0