baking and travels.

Jag och Elina vi bakade ju i eftermiddags.. dock så hann vi aldrig göra klart allt tills vi skulle på ett möte, och det blev rätt sent.

Vi var på ett möte som handlar om resor, billiga resor och eftersom att jag älskar att resa så var detta mycket intressant, så där har jag en karamell att suga på kan man lätt säga. Nackdelarna var väl medlemsskapet, om jag inte hade vart en fattig student så hade jag lätt hoppat på, på en gång kan jag säga. man tjänar verkligen bra på att vara med i den reseklubben. Så även fast jag är en fattig student så funderar jag på att hoppa på detta ändå.
- Om någon är intresserad av det jag skriver om, så är det bara at skriva till mig så berättar jag mer. Ni skulle hoppa av stolen av det fantastiska jag har att berätta.

Mötet var annars jättemysigt, det var jag, Elina, min pappas kusin och tre äldre damer, sen var det en norsk/svensk äldre man som höll i det, men eftersom att han var drygt en timma sen så satt vi och pratade allmänt, om förskola, jobb etc. drack lite kaffe, fikade och drack till och med ett glas rött vin. Det är nog första gången jag dricker vin på en måndag. - Men, varför inte? 

När jag och Elina kom hem till mig igen så bakade vi färdigt för vi hade en deg kvar, och vad blev det? Joooo, TADAAAAA!!! 

- Kanske ska satsa på att bli hemmafru? ;) 


 








RSS 2.0