sunny day.

Idag har jag vart ute i jättefint väder, äntligen känns det som om sommaren är påväg. Har spenderat lite tid tillsammans med Louise. Fikat lite, tjötat och bara gått runt i stan en stund.

Nu är jag hemma och ska försöka plugga lite naturkunskap då jag har prov imorgon. Gillar det absolut inte, jag hatar att jag inte gjorde klart ämnet i gymnasiet, men var man skoltrött och ung så var man. Inget jag kan förändra nu direkt, får istället kämpa på och göra mina uppgifter nu. Men bara försöka se det positivt och tänka på framtiden, vad jag kan ha för nytta för det. 



- Att folk kan vara så osäkra på sig själva, att låta det gå över någon annan om och om igen.. Att man ens orkar med det? Istället kanske man ska sätta sig ner för sig själv och fundera ut vad fan det är man är osäker på och ta tag i det på egen hand. En dag för sig själv ibland skadar aldrig, bara ha en dag för sig själv.. Sluta dra ut dina problem på någon annan än dig själv. Tack för mig.








RSS 2.0