Study.

Har nu suttit med en jävla uppgift i över 2 timmar.. som ni vet så pluggar jag ju på distans, till hotellreceptionist. Snart är kursen över, och jag ser fram emot att den faktiskt är det också. Då jag är rätt trött på att plugga på distans och denna kursen, för när man inte fattar endel uppgifter som är rätt svåra så måste man maila läraren och det är inte alltid dem svarar på 10 minuter liksom, och då får man sitta och vänta tills man får svaret dagen efter. Annars är det skitsmidigt att plugga på distans tycker jag. Bara kunna sitta hemma vid sin dator och slippa gå till någon skola, maila läraren om man har några frågor och så. 

Får la se om det blir något framtida yrke, eller om jag faktiskt kommer att börja plugga på högskolan till hösten då jag är jäkligt sugen på det.. om jag kommer in vill säga. Det vet man ju aldrig, då det är rätt många som söker till högskolan. 

men eftersom att jag suttit så länge med en uppgift idag, så tänker jag inte plugga mer. Är så slut i huvudet, har ju 7 uppgifter kvar ungefär, och 7 dagar på mig att göra dem, så har tänkt att då kör jag en varje dag. Det är inte alls fel tänkt av mig.. Då har jag i alla fall ett mål. 



Nu blir det att duscha och sen mysa ner mig i sängen framför säsong två av satc - sex and the city! 

fin blogg!
ha en trevligt helg :)kram

2013-02-08 - 20:40:44








RSS 2.0