spring.

Här sitter jag och avnjuter en god kopp kaffe och solen som skiner igenom fönstret innan jag ska hoppa in i duschen och bege mig mot jobbet.

Nu var det ju ett tag sen jag bloggade igen, eller någon vecka har det la gått, men har haft så mycket att göra det senaste då jag har flyttat och inte ens hunnit packa upp allt än. Men känns som om allt är i en enda stor röra, förhoppningsvis så får jag lite tid över här nu så att jag kan fixa klart allt i mitt rum så det blir städat och alla mina kläder hoppar in i garderoben. 

Så vad tycker ni om att det har blivit vår nu då? Eller... har det ens blivit vår? De senaste dagarna har varit helt underbara, sol och några plusgrader. Jag hoppas verkligen att det håller sig såhär nu, jag vill ha vår, sommar, sol och underbara dagar. Istället för vinter, vår, gråa och trista dagar.. 

Imorgon sker det också lite förändringar då jag ska tatuera mig och göra lite annat, och vad jag ska göra mer får ni inte se förens imorgon eller på fredag. Till och med jag är lite nervös över resultatet.. 

Nu måste jag hoppa in i duschen så att jag inte kommer försent till jobbet, och jag hinner fan inte äta idag.. men men, har prioriterat lite dåligt idag då jag sov rätt länge och sen var jag tvungen att plugga.









RSS 2.0