Prov.

Har precis kommit hem från jobbet, har börjat jobba på chatten nu istället för att prata i telefon på kundtjänst. Det är rätt mycket skönare att inte prata i telefon, men kan tänka mig att det kommer att bli stressigare när man hanterar 3 stycken chattar samtidigt sen. Just nu sitter jag bara med 1 chatt då jag är i första veckan på trainee, då vi ska bli vana och få tid på oss att förstå allting. Så ja, mitt schema på dagarna kommer se lite till och från ut, ena veckan kan se ut som denna då jag jobbar 18.15-22.15 och andra kan se ut 08.00-12.00. Jag jobbar så korta pass eftersom att jag jobbar 50% för att jag pluggar också. 

Påtal om plugga så funderar jag på att anmäla mig till Högskoleprovet, det kan ju vara bra om man nu hade tänkt att studera vidare någon gång så att man har det avklarat. Undrar bara hur jag kommer orka en heldag med massa prov, men man får se det på den positiva sidan då man kanske kommer in på Högskolan någon gång efter man gjort det provet. 




Sorry för den hemska kvalitén på bilden ovanför, försöker verkligen komma på ett bra redigeringsprogram till min mac där man kan sätta in text, förutom PS eftersom att det är så satans dyrt och jag hittar aldrig bra torrent filer för gratis ps. Så sålänge får ni stå ut med endel hemska bilder
 

Ladda bara ner trial versionen, och sen leta upp nåt random serial number. mycket enklare än att fixa med torrents o skit.

2013-02-12 - 01:04:03








RSS 2.0