helpless.

Att inte kunna räcka till för hjälplösa personer är nog fan det värsta jag vet, att inte kunna få människor att må bra. Jag själv blir nästan lite ledsen av tanken att jag inte räcker till för personen, det enda jag vill är ju bara att människan ska må bra och inte sjunka ner sig i jorden som jag själv har vart med om.. Eftersom att jag själv har vart med om sjukt mycket i mitt liv, vill jag inte att andra ska hamna där vart jag har varit.. Det är nog därför jag nästan själv känner mig helt hjälplös när jag inte kan få min hjälp att räcka till, att få personen att må bra igen.

Jag gör allt för att det ska fungera, säger att jag finns här, att personen kan komma och prata med mig, när personen skriver att hen vill gräva ner sig, så känns det verkligen i hjärtat då jag vet att det blir mycket värre att göra det.. det känns liksom inte okej när det faktiskt finns folk som mig, som bryr sig. - Jag kommer göra ALLT.


Jag vill bara att personen ska vara glad igen..








RSS 2.0