You won’t believe it’s true..

Skulle egentligen bloggat igår när alla tankar ändå farade runt i mitt huvud, men då skulle det inte gå så bra känner jag.. Plus att jag hade massa plugg att göra igår.. 

Saken är den att, jag måste skriva av mig lite.. men jag vet inte vart jag ska börja. Jag har ju massa tankar i huvudet, som "Vad vill jag med mitt liv?, Är jag påväg mot rätt håll?, Ska jag vända?, Gör jag rätt för att komma dit jag vill komma?, Vill jag ens dit?, Vill jag någon annanstans?, Vill jag ha någon att luta mig mot eller inte?" Just nu har jag inte så mycket koll på vad jag vill, men ändå har jag det. Så jädra svårt att avgöra vart jag står.. Med alla dessa tankar har jag funderat, funderat och funderat och ändå inte kommit fram till något bra val, men jag vet innerst inne vart jag är påväg, så ödet får helt enkelt välja min väg.
Jag mår bra och jag har världens underbaraste vänner och familj, det är väl det som spelar roll egentligen! Jag är lycklig.. även fast jag inte har något som fattas. 

Jag har gjort ett säkert val i mitt liv nu vet jag i alla fall, och det är att ha bokat en utomlandsresa i September.. det ska bli så himla underbart att åka i väg en vecka med underbara människor och bara ha kul! Ta lite semester från det vanliga livet behövs så att man kan njuta av det man faktiskt KAN njuta av. 


Maybe you’re glistening, I see it in your eyes that you’re listening
But do you even understand, I have to let go of your hand
 

RSS 2.0