Sommar?

Ja, jag vänder på dygnet helt totalt nu, eftersom att jag jobbar natt så kommer jag hem runt halv 8 och sover till sådär 16 kanske, idag sov jag fan till 16.30, stenhårt.. tills jag blev väckt av arbetsledaren som ringde. Annars skulle jag säkerligen sovit längre, kan ju säga det att jädrar vad jag sov skönt!

Men måste ju säga att vilket skit väder det vart dem senaste dagarna, känns ju verkligen som att sommaren närmar sig.. eller inte! Känns mer som att hösten och vintern är på väg igen. Fast idag ser det rätt fint ut! Hoppas det kan hålla sig såhär nu också, min syster sa att sommaren skulle komma nästa vecka. Vi får väl se om det håller.

Och sen såklart händer en annan grej, jag skulle plugga färdigt för denna terminen och såklart har mitt gratis office paket gått ut och jag måste köpa mig ett för 1080 kr. Dem pengarna har inte jag just nu kan jag ju säga, rätt snålt på den fronten. Och det sämsta är väl att jag har bara 2 uppgifter att göra.. och 2 prov så fyra egentligen. Men jag vet inte om proven är online på sidan eller hur man gör. Har i alla fall mejlat mina lärare och förklarat saken, får se vad dem säger. Annars är det ju rätt kört för mig.. men förhoppningsvis så löser det sig.

istället för att plugga så får jag väl ta och äta någonting och kolla på den gamla goda serien Eva och Adam tills jag börjar jobba igen! 

Vi hörs!

xoxo

ladda ner openoffice! det är gratis :) googla!

2012-05-18 - 19:02:39

Jo jag skulle kunna göra det, men i denna kursen gäller bara Microsoft Office.. och den gratis varianten har gått ut på min dator :(

2012-05-18 - 19:13:24








RSS 2.0