sista natten

Japp, då var sista nattpasset här.. för denna gången. Det känns rätt skönt faktiskt, att imorgon vakna när man vill och inte behöva tänka att man ska tillbaka till jobbet på kvällen! Utan då kan jag gå upp lite tidigare och lägga mig och sova tidigare på kvällen så jag sover hela natten sen också! Men kan ju säga att jag ångrar inte ett dugg att jag jobbat dessa 6 nätter för det är så otroligt bra betalt och det är så goa människor man jobbar med, har inte en tråkig stund på rasterna eller när man jobbar. Man kan tycka att det är skit segt att jobba på nätterna men det är det faktiskt inte, jag tycker det är tvärt om, det går fruktansvärt fort! 

Sen är det rätt härligt att se soluppgången, om det nu är någon.. Men nej, nu måste jag göra mig i ordning så jag kommer iväg. 

Hörs imorgon mina sötnosar!
xoxo








RSS 2.0