Lugn kväll.

Tjolahopp, ikväll är det rätt lugnt.. har inte så mycket ork idag känner jag, men har i alla fall hunnit vara i stan från halv 11 till 16 idag.. skulle först lämna min syster till tåget då hon åker till sina kompisar över helgen, sen blev det att sitta för mig själv en liten stund och dricka lite islatte, sen så mötte jag Ronja och Sonny för att gå runt med dem i knalleland lite, sen skulle Sonny också med ett tåg, och jag och Ronja åkte till stan för jag skulle träffa Josefin och hon skulle till hennes syster.. Jag och Josefin gick runt lite i stan och kollade, hon köpte 2 toppar och ett par jeans, skit snygga! :D sen var hon tvungen att byta skor så vi gick till hennes bil för det... dog nästan för att det har vart så JÄVLA varmt ute idag.

Just det, fick en tidig födelsedags present av min syster också.. en neon rosa BH, tack sis! Vet inte varför men jag är helt inne i en period där jag vill ha neon rosa! då tänker ni att det går ju inte ihop med mitt röda hår, och nej det gör det inte. därför kommer det att ske en liten förändring inom kort! 

När jag kom hem från stan idag mådde jag pyton, vetifan vad som är fel alltså.. men det går väl över.. det är säkert vädret som gör det och att man inte ätit tillräckligt. 

Skulle egentligen pluggat idag, men jag har verkligen inte haft någon ork.. innan jag går och lägger mig måste jag göra ett prov i alla fall! så kul att göra det mitt i natten, men så får det faktiskt bli! 

Imorgon ska jag ut en liten sväng till min farmor och farfars stuga, sen bär det vidare av mot Svenljunga där jag ska på ljusparty och sen förfesta med några vänner, för att sedan dra till krogen! Det kommer bli awesome.

Nu har jag inget mer på hjärnan, men rock on!

xoxo!!









RSS 2.0