weekend.

Idag har jag fullt upp, eller? nja, har väl inte gjort så mycket.. har träffat min mamma, chillat lite, kollat på balen i stan, och nu håller jag på och packar, till vad undrar väl ni.. det är så att jag åker iväg imorgon.. ska på en liten camping weekend med en polare, hennes pojkvän och hans polare. Vart får ni inte veta, HEHEHEH.. eller. det är inte så svårt att lista ut faktiskt! ;) 

I alla fall, är ruggigt trött på en grej som verkar upprepa sig om och om igen.. vet inte vad jag ska göra faktiskt. Det bästa är väl att ignorera det för fullt eller verkligen ta tag i det, men orkar jag verkligen ta tag i saken? verkar ju inte förändras någonting även fast jag försöker. Jo kanske blir bättre för ett tag, men sen går det i samma svacka igen. Kanske ska ignorera det för fullt istället så kanske det kommer till mig automatiskt till slut ändå. Får se hur det blir.. orkar inte tänka på det, so just fuck it. Men var tvungen att skriva av mig lite. 

sen har jag blivit otroligt dålig med det här att äta. Vet inte riktigt vad det är, men har ingen matlust och när jag väl äter så känns det som om jag ska spy.. hoppas jag inte börjar få tillbaka mina gamla matvanor! Det är inge kul att inte kunna äta. Men ikväll ska jag försöka proppa i mig något, ett knäckebröd eller kesella. Det går nog lätt ner får jag hoppas.

Yeyee, ni får ha det så bra. Det ska i alla fall jag ha! Vi hörs när jag kommer hem igen.. förmodligen efter helgen mina söta läsare.

xoxo!









RSS 2.0