Just det.

Det höll jag på att glömma bort, jag har ju vart på SWEDEN ROCK ! Var dock inte inne på festivalområdet, utan jag var mer på campingen.. Höll mig till på Rockardise detta året, jag tycker att det var lika bra som gris förutom att man fick behålla sina saker, det var ju ännu bättre! Åkte ju med Jennie, hennes pojkvän och hans två kompisar. Väl där träffade vi dem som vi skulle dela camp med, riktigt trevliga människor! Det var otroligt roligt även fast vi kanske inte hade sån tur med vädret varje dag men vi dog inte för det, vi gjorde det bästa utav situationen. Men, jag vill bara tacka alla personer som var runt omkring en för en riktigt lyckad weekend, jag är jävligt glad att jag åkte dit och träffade nya människor. Ångrar ingenting för en sekund..

Sen jag kom hem har jag vart jävligt trött, har inte orkat göra så mycket mer än att ligga och kolla upp i taket.. haha nä men kolla på film och tv, sedan har jag planerat lite över lördag då jag ska fira min födelsedag lite, fyller ju faktiskt 20 på måndag. Så det blir lite släktkalas på förmiddagen och senare kommer några kompisar hit och det blir lite fest och troligtvis krogen. 

Här får ni några bilder från SRF, dem bjuder jag på!



xoxo!!








RSS 2.0