Dreams.

I have a dream.. haha nä skoja. har inte så mycket drömmar.. eller jo kanske, det tror jag alla har egentligen någon liten dröm som man har inom sig någonstans.. och sen drömmer man ju på nätterna såklart, det gör väl alla? Jag kommer verkligen ihåg mina drömmar jag har varje natt.. och ibland känns det faktiskt som om mina drömmar inträffar på riktigt. Det är fan scary.. jävla déjà vu! Tänk om typ mina yxmördar drömmar skulle inträffa, det kanske inte vore så trevligt? Usch, inte för att jag tror det.. men ibland börjar man ju faktiskt fundera.HAHA!

Men ja, ibland kan man få konstiga tankar för sig, att man önskar att man vore längre till exempel. Men sen kommer man tillbaka till det här med att, om jag vore längre så vore det ju faktiskt inte jag. Så fattar egentligen inte varför man tänker så, man ska vara nöjd med den man är. Det är ju så man är skapt, och då är det väl meningen att man ska vara kort och söt. Söt ja, det är en mening jag får höra ofta, "du är så liten och söt" och det är ju positivt så man får väl bara tacka och ta emot! ;) 

Idag har jag i alla fall vart på en andra intervju, det gick som det gick och förhoppningsvis får jag reda på imorgon om jag får jobbet eller inte. Om jag inte får det får jag bara leta vidare, såsmåningom hittar jag väl något roligt. 
Sedan åkte jag hem, tog en powernap tills det var dags för att åka och träffa Sonny och Ronja på Ica Maxi, där vi skulle handla lite till hans släktkalas, åkte hem till dom och dom gjorde i ordning smörgåstårta och tårta och jag stannade hela kvällen tills nyss faktiskt, det var riktigt trevligt att träffa hans mamma, bror, systrar & syskonbarn. 

Sedan har jag funderat hela dagen på midsommar,
mellan allt annat. För det är ju faktiskt midsommar på fredag, herregud vad tiden går fort! Förhoppningsvis så har jag planerat färdigt midsommar och det blir bra, blir nog lite god mat hos mig och lite fest senare på kvällen med fina vänner!
Hur ska ni spendera er midsommar?

Nu ska jag väl sitta här resten utav kvällen och höra tjoande och tjimmande av pappa och hans flickvän när dem kollar på fotboll! Ingen idé att ens följa den skiten, alla skriver ju om det på facebook ändå så man vet hur det ligger till. 


xoxo!! 








RSS 2.0