20 ÅR

Då var man 20 år, grattis till mig. tack tack! 
 
Hur har jag spenderat min födelsedag kan man undra, ja.. jag har vart på arbetsintervju, sedan så har jag vart på systemet.. Premiär, wooow.. nä men kändes faktiskt inte så värst coolt alltså. Bara det att det är rätt skönt att kunna köpa sin egna alkohol utan att behöva fråga sin syster, mamma, pappa, bror eller någon annan. Utan att man kan göra det alldeles själv. Så jävla skönt måste jag säga. Det jobbigaste med att fylla 20 är väl att man måste börja betala allt, såsom vårdcentralen om man ska dit. Men men, det är väl så med att bli vuxen antar jag. 
 
Annars har jag i stort sett inte gjort så mycket på min stora dag, har kollat lite på gossip girl och käkat för mig själv. Skulle träffat underbara Sonny egentligen, men han kunde inte så vi får ta och ses imorgon då han fyller år, kan ni tänka er att min bästa vän fyller år dagen efter mig?! Då kan vi fira lite ihop, ska hjälpa honom med lite fika innan hans släkt kommer på kalas. 
 
I alla fall, i fredags hade jag jätte trevligt med mina tjejer, vi drack lite vin och spelade shot spel och tjötade som vanligt. Sen i lördags var det dags för mitt 20 års firande, först kom min släkt hit och jag bjöd på tacogratäng, lite fika och såklart dryck! Senare dök mina underbara vänner upp, blev lite förfest innan vi drog vidare på krogen. Det var faktiskt en lyckad kväll, har inte haft så kul på länge! Så tack alla som var med, det var helt underbart! 
 
Men, det tråkigaste idag är inte att spendera sin födelsedag ensam kan jag säga, utan det är faktiskt att det är så trist väder ute tycker jag. Fy fan för Borås.
och i veckan får det bli så att jag köper gummistövlar för nästa vecka hörde jag att det ska regna i Borlänge och det funkar ju inte.. hoppas hoppas hoppas verkligen att väderprognosen ändrar sig. Orkar inte med en vattenfestival, men i värsta fall får det bli så och man får bada i regn.. WIHUUU! 

 
xoxo!!
 
 
 
 
 








RSS 2.0