Welcome back.

Hej alla mina små kycklingar! Har ju inte skrivit på ett tag nu, men det är för att jag har vart på Peace & Love festivalen och vart hos min mamma och bara tagit det lugnt för ett tag. Sen så har ju blogg appen inte riktigt fungerat som den ska och jag har inte haft någon dator till hands. Igår hade jag en liten trevlig familjestund då jag först var och shoppade och åt lite med min syster och sen var vi och bowlade med min pappa, hans flickvän, hennes dotter och hennes pojkvän. Det var mycket trevligt, även fast jag kom på sista plats, men de är ju tanken som räknas. Right? Men jag ska försöka lägga upp lite bilder från festivalen när jag har lite mer tid och ork, för just nu är jag påväg till min farmor och farfars stuga för att hjälpa till där lite. Eller ah, kolla på när dem andra hjälper till kanske är de rätta ordet! ;) xoxo!!









RSS 2.0