the weekend.

Hellu! sitter i soffan och väntar på att solsidan ska börja, så tänkte att jag kunde uppdatera lite om vad som hänt under min helg. 
Jag åkte till min kära vän Caroline, som bor i Jönköping. Det var sist i vintras som vi sågs, så tänkte att det var dags att ses nu och snart flyttar hon till Dallas, vissa har tur. Jag kommer sakna henne så mycket, men jag kommer att hälsa på. En anledning till att åka till USA, äntligen!.. ;) 
Sen så var meningen att jag skulle få henne på lite lyckligare tankar och jag hoppas att jag lyckades, för vi hade det jätte trevligt och hann med väldigt mycket såsom shoppa, färga hår, festa, kolla på the big bang theory, kolla på Harry Potter, fotografera, m.m.  

Man kan säga att jag var ute på "riktigt" för första gången i Jönköping igår, det var riktigt trevligt. Vi var med Carros tre tjejkompisar och först var vi på något ställe som heter Amour, sen var vi på något ställe som heter Centrum. 
Trodde helt seriöst att jag hade spenderat skit mycket pengar på krogen igår, men blev rätt chockad när jag såg att det inte ens var 300 kr. 

Men men, nu ska jag fortsätta kolla på tv här och ta det lugnt. Vila upp mig inför morgondagens jobb.

xoxo!!

Bjuder på denna bilden från igår. 
Jag, Carro & Belinda








RSS 2.0