passport.

Har inte skrivit på ett tag, jag vet. men har haft fullt upp då jag började på det nya jobbet på kundtjänst förra veckan, eller ja.. egentligen har jag inte börjat jobba än men det har vart utbildning och sån skit. Men det verkar helt okej, har hamnat i en bra grupp och så. 

har egentligen inget vettigt att säga, men kände att man kanske får ta och skriva några rader i alla fall så att ni vet att jag lever. haha! 

Har i alla fall hämtat ut mitt pass hos polisen idag, för som ni vet så åker jag till Turkiet den 2a September, ska bli så himla skönt att komma bort för ett tag. Fast sen är det ju ett tag dit också. 
Påtal om att åka iväg, det hade vart fett skönt att ta ett år utomlands, har pratat om detta innan också.. och alltså, nu känns det verkligen på riktigt att jag vill åka iväg. Ska se ifall det går att ordna i höst eller kommande våren eller om något år. Hade vart så underbart att bara åka iväg och jobba eller göra något annat. Vi får väl se :) 

Nu gör jag minsta lilla, försöker komma på något att göra. Det är nästan för fint väder för att sitta inne, men vad gör man inte? finns inte ett skit att göra här i Borås! 

Men i alla fall, ha det så bra! 

xoxo!!









RSS 2.0