bad.

Tycker att jag har väääldigt dåligt med besökare här alltså, det går inte riktigt runt. Rätt tråkigt, men de är väl som det är. Får hoppas att jag en vacker dag får lite mer som följer mig! :) 

Idag har jag haft sista dagen på utbildningen, till kundtjänst. Så imorgon börjar jag sitta i telefon, spännande spännande. Det har också vart riktigt jävla bra väder idag alltså, tog på mig för tok för mycket kläder imorse kände jag, så när jag kom hem så slet jag bara av mina kläder och satte på mig ett par shorts. 

Sedan bar det av ner till Knalleland för att kolla lite, med syster och kusinen.Vart ju alldeles för fint väder ute för att sitta inne.
och nu sitter jag här igen, dricker mitt kaffe och väntar på att Life Unexpected ska börja, det är en jävligt bra serie på tv 11 förövrigt. 

Nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och återgå till allt annat jag håller på med.

What exactly is too much?..

xoxo!! 


Hoppas du har haft en bra dag! ♥

Svar: Ja tack, det har jag. Detsamma! :) <3
None None

2012-07-24 - 19:55:35








RSS 2.0