Underbar helg

Hejdå Falun, Sanna och Zion.. kommer att sakna er sååå mycket!

har haft en helt underbar helg faktiskt, falun är ju så mysigt. 
Ska berätta hela helgen nu tänkte jag, så sätt er skönt så ni kan läsa!

I fredags när jag kom dit så träffades vi helt random på ica faktiskt, jag skulle in dit för att köpa en tandborste eftersom jag glömde min hemma, sedan for vi hem till dem, lagade lite mat, tjatade, jag beställde min hemresa också, sedan kom Sannas morbror för att hämta upp Zion, och då var vi själva helt plötsligt och kollade på lite kort och lite så.. sen så tänkte vi att vi kanske ska ta och dra ut! ja, en skit bra idé tyckte vi, så vi gjorde i ordning oss lite, drack cider och groggar, spelade "jag har aldrig" och blev lite lulliga.

Sedan var det dags för oss att dra oss mot stan klockan var väl sådär 23, vi tog ut pengar och drog till krogen. Väl på krogen så ställde vi oss vid baren tog en shott.. eller två.. och där stod vi HELA kvällen/natten, som var ungefär en timma.. haha, och vid baren mötte vi några killar som bjöd, bjöd och bjöd.. dem fick inte riktigt nog utav att bjuda.. jag hade visst beställt en röd drink som bestod utav krossad is och massa sprit eller nått, för efter den kommer jag inte ihåg ett skit..
men sen när vi skulle gå ut och röka efter en timma, så tyckte vakterna att vi borde gå hem istället, så då gjorde vi det. hahaha.. detta berättade Sanna för mig efterom att jag fick blackout.. måste säga att det var GÖR längesen jag fick det.. men ja, vi hade i alla fall kul så länge de varade, de jag minns! ;) haha.. 

I lördags var vi helt borta, aströtta och ja usch.. vaknade ungefär vid 9 på morgonen la oss i soffan med täcke och allt och kollade på Skilda Världar hela dagen inprincip.. och där fick jag några timmars sömn lite då och då också.. mycket skönt. Vi beställde pizza vid 12 också, och det var ungefär det godaste vi ätit på länge tyckte vi.. haha.. Senare mot kvällsfronten så tvingade vi oss till affären för att köpa ingridienser till tacogratäng, mums! så de lagade vi sådär 20 på kvällen. sen kollade vi vidare på några filmer och vräkte i oss lite chips också. - Så det var en riktig slappdag!

I söndags kände vi att det inte riktigt var slut på slappandet, så vi satte oss och kollade på lite mer film, åt rester från tacogratängen, Sanna städade i ordning lite och jag kollade klart på ett avsnitt av gossip girl. sedan kom Zion hem också, och han skulle gå och lägga sig. Så jag och Sanna kollade på Bert och Sandor/Ida. För att sedan bege oss mot sängen och sova. 

Idag - måndag, vaknade vi.. Sanna och Zion vaknade först vid 8 någon gång och jag sov vidare till kvart i 10. sen gjorde vi i ordning oss för att dra ner på stan en liten sväng, vi kikade lite i affärer och jag såg mister SNYGG! mums..  eheh.. hade ett stort dilemma samtidigt som vi satte oss ner och fikade en sväng, men gjorde ingenting åt det såklart, och det ångrar jag lite nu. men alla gör vi misstag.. haha.. 
Sen var det dags för oss att traska ner till tågstationen och säga hejdå till Sanna och Zion :(

Och nu sitter jag här på tåget någonstans mellan Falun och Hallsberg. 

Känns som om jag inte vill åka hem, men måste ju... men jag vet definitivt att jag kommer att komma tillbaka!!!


Jag och Sannis <3








RSS 2.0