Torsdag = tokigheter

Så var det den 26e januari nu då, börjar allt närma sig vår nu.. haha ( önska kan man ju alltid ) , ligger fortfarande snö på marken och jag hurrar inte.. för jag vill ha VÅÅÅÅR, SOMMAR OCH VÄÄÄÄRME nu! 

kollade nyss på en film som heter " Prayers for Bobby " en verklighetsbaserad film, den var så jävla bra.. så ni som inte har sett den BÖR se den.. 
Kan faktiskt inte fatta att det finns såna människor i världen.. det är ju dem som lever i en synd som vill bota sina barn, det är fan som att bota att man vore vänsterhänt istället för högerhänt. usch
Ja om ni vill veta vad jag pratar om så borde ni se den, kolla trailern först om ni är smånyfikna innan ni vill se filmen.. för jag tänker inte avslöja något mer i alla fall, då blir de bara spoiler.. och inge kul för er att se. haha!

men i alla fall, ska träffa min käre vän Sonny om ca en timma. Han kommer to the big city Borås... WOW! som om han inte hade vart här förut.. haha.. hade vart lite roligare kanske, men nu är det ju så att han faktiskt nästan är här varje dag ändå.. och snart flyttar han hit också, från lilla hålan Ulricehamn! så de ska bli skoj! :D 
Vi tar väl en kaffe sen eller nått, och tjötar.. äta något också kanske.. de får man inte glömma. 

Sen lite senare idag drar vi nog ut en liten sväng, då jag inte ska slösa onödiga pengar på krogen. Utan ta det rätt chill faktiskt. Men de blir nog trevligt för det senaste har vi bara druckit kaffe typ. 

nä nu måste jag göra mig i ordning lite, ligger fortfarande i sängen.. det är ju så sköööönt under täcket, och så kallt utanpå..

I'll be back. xoxo!


så varmt innanför men så kallt utanför..









RSS 2.0