nu är det dags för fredagsmys!

sitter här i soffan, Sonny har åkt, vart säger jag inte.. heheh..  men japp, igår hade vi riktigt trevligt faktiskt.. först gick vi i knalleland, han köpte en parfym och vi åt lite. sen drog vi hem till mig, drack lite kaffe och snackade allmänt.. sen så var det dags för mig att göra mig i ordning lite då vi skulle ut på krogen lite. 

Väl i stan så träffade vi fina Sandra, och drog till brännan. satt där och tjötade, åt lite klyftpotatis med bearnaise & vitlökssås.. omnomnom!! ( vi var lite hungriga ) drack lite cider och en murrans special (en drink).. sen runt elva snåret drog Sandra för hon skulle upp astidigt idag och tvätta lite. men jag och Sonny stannade en timma till ungefär.. sen drog vi hem till mig och pratade lite och la oss. jag var uppe halva natten ungefär, för jag var inte så trött.. somnade la runt halv 4 eller nått.. Men det var en riktig toppen kväll, och det var jäkligt skönt att inte dricka sig full kan jag ju säga. 

snart ska jag ta på mig lite kläder och trippa ner till ica där jag ska köpa mig en sallad och sen bege mig hem till Sandra.. tänkte att vi kanske ska dra ut lite, men vi får väl se vad som händer.. känner inte för att spendera alldeles för mycket pengar på sånt. men går faktiskt att dra ut utan pengar också ;) jag slösade bara 84 kr igår, så rätt billigt! 

men nu ska jag inte sitta här och tjöta, bättre att jag gör i ordning mig lite så att jag inte kommer till Sandra för sent :) Kanonkväll igår och kanonkväll ikväll, låter bra!

I'll be back. xoxo









RSS 2.0