mot Falun

Stämmer bra det, sitter just nu på tåget till Falun där jag ska spendera min helg hos min käraste vän Sanna. 
Jag har aldrig vart i Falun förut så de blir la spännande att komma dit, haha.. om de är mycket att se det vet jag faktiskt inte. Men det kommer bli mysigt! hihi

jag gick upp kvart i 7 imorse, trodde fan aldrig att jag skulle orka det, men tro fan att jag gjorde det.. jag tror att när det gäller jobb och att åka iväg till en kompis så är det två helt olika saker.. när man går upp för att jobba så är det ändå jobb, och när man går upp för att åka iväg så är det på något vis mycket lättare att vakna och gå upp, det kände jag imorse. Trodde faktiskt att jag skulle missa min avfärd och inte komma iväg, men sån osis hade jag inte denna gången.

Jag vet att jag lovade er bilder från Universeum, så jag får se om jag hinner med det under resan eller om det kanske blir någon gång i helgen när vi inte har så mycket annat för oss!

Är framme i Falun ungefär 13.51, det är långt kvar.. men det är en jävla tur att jag har någonting att sysselsätta mig med, annars vore denna resan fy och blä! Så tack älskade syster för att jag fick låna din laptop. 

Nu ska jag nog glo lite på Gossip Girl, det är ju inte så många vakna nu heller så kan ju inte snacka med någon på fb direkt..

xoxo!

tagen imorse









RSS 2.0