hmm..

sitter i soffan och kollar på filmen "Hitch", var på jobbet förut och var riktigt hungrig när pappa hämtade upp mig på jobbet när jag slutade.. så fick bli lite onyttig mat där jag fick hamburgare med liten pommes från Max.. rätt gott ändå. 
jaja, de är la inget ni sitter och skriver upp direkt.. haha

men i alla fall, någon som sett Hitch? den är rätt bra faktiskt, handlar om en kille som hjälper andra killar att få deras drömkvinna, han är en såkallad dejtdoktor. Visst att detta inte bara handlar om olika killar som vill ha sina drömkvinnor och får de, utan de handlar mer om några specifika personer och det är faktiskt en bra historia. 
Om ni inte har sett den så SE den, fett värd! 

snart tänkte jag gå in på mitt rum, lägga mig i min säng och kolla på en annan film innan jag sover, men innan jag gör det måste jag mejla över lite cv och personligt brev till pappa så att jag kan få det imorgon av honom, eftersom att våran skrivare inte funkar som den ska här hemma, då undrar ni säkert varför jag ens ska ha cv och personligt brev eftersom att jag faktiskt redan har ett jobb, men kan säga såhär att jag söker faktiskt fler jobb samtidigt som jag jobbar på citysälj, för om jag får ett jäkligt bra erbjudande om ett annat jobb så tackar jag inte nej direkt. Ni håller säkert med mig! ;)

Sov så gott, det ska jag.








RSS 2.0