fredagspub

har nyss kommit hem från jobbet, hade såkallad "fredagspub" där ikväll, det var trevligt.. lite cider, tjöta, och musik quiz, måste säga att nivån på hur kul det var ligger nog lite över hur kul det var på julfesten, det funkade faktiskt.. men julfesten var lite mer lame då det fanns lite mer yta och folk var överallt.. ikväll var folket lite mer ihop och då kunde man snacka lite mer och så.. efter puben ikväll var det la meningen att man skulle dra ut, men kan ju berätta då att jag glömde mitt id kort hemma så var tvungen att åka hem, men sen så kände jag inte så mycket för att dra ner på stan ändå. Rätt skönt att slippa komma hem helt odräglig från krogen för en gång skull, sen så har vi ju nattgäster här i natt, och min bror ska upp rätt tidigt imorgon då han ska jobba, så lite snäll mot honom får man ju ändå vara. 

och imorgon ska jag ändå dricka lite vin med några vänner från Svenljunga, så varför ändå inte ta de lite lugnt ikväll? tar kanske något lätt och äta och sen kollar på en film eller nått istället. låter mycket mer frestande nu, menar om man ändå ska dricka lite imorgon och sen ska jag ändå ut nästa torsdag, varför slösa dåliga pengar ikväll istället för att spara? Spara tycker jag låter som en fin fin idé faktiskt

det låter faktiskt mycket bättre också att sitta och snacka med snygga killar på internet än att träffa odrägliga killar på krogen.. haha!

fan just det, bilder från universeum har jag helt glömt av.. ni bryr er säkert inte om det längre heller.. men om jag orkar någon dag så KOMMER det att komma upp. 

men nu ska jag inte sitta här och tjöta, blir bara långtråkigt. 

xoxo!!








RSS 2.0