Fina vänner!

hellu.. var ju i fredags jag bloggade ju, sent på kvällen/natten, haha och liiiiite onykter var man ju, men inte mycket alls kan jag medge. 

I lördags när jag vaknade blev det lite mys med min gosiga brorson och sen så åkte jag till min mor, där jag spenderade tid med några fina vänner. Vi drack vin, tjötade, spelade och lyssnade på en jävla massa musik.. och jag dansade & sjöng (fick det som uppdrag på spelet).. Vlora och Sophia spelade in det, haha och det vill ni inte se, hade en tanke att lägga upp det på bloggen. men så blir det fan inte! Ser skit fult ut. HAHAH! 
Men vi hade sjukt roligt, Sophia & Vlora var inte så dåligt fulla heller kan jag medge.. första gången jag fick se dem fulla, men vi hade jäkligt kul och det måste verkligen göras om!!!

Jag måste citera min syster lite, "Jag må kanske inte ha ett bra jobb eller en perfekt utbildning.. Men har kommit underfund med att sålänge man har bra människor, underbara vänner, pojkvän och familj runt sig så kan man skatta sig lycklig. Och det är precis vad jag är! LYCKLIG! ♥" ,
Det stämmer så jäkla bra in på mig också (förutom pojkvännen), jag känner att jag kan inte vara i bättre omkrets än vad jag just nu är.. bättre människor får man leta efter.. Ni vet vilka ni är!


Fina vänner, vin och spel!


Jättefin blogg, kolla gärna in min och glöm inte att säga vad du tycker, kram!

2012-01-24 - 19:23:27








RSS 2.0