en dag i göteborg

Idag har jag vart i göteborg på Universeum med min pappa, syster, systers pojkvän, pappas flickvän, hennes två döttrar och ena dotterns pojkvän. Det var otroligt mysigt, fick massa bra bilder med min kamera också, men idag är jag så trött så jag orkar inte greja med det, så det kommer upp någon gång i veckan, hoppas ni står ut med att vänta.. Klart ni gör, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) 

imorgon ska jag även börja simma, det blir att ta en liten simtur i kypesjön här i Borås.. haha nej jag skoja bara.. jag ska ta och inviga den nya simarenan med min kusin tänkte jag, eftersom att jag aldrig ens har vart inne i den, och de ligger liksom knappt 100 meter ifrån mitt höghus. haha.. 
sen ska vi också äta något nyttigt efter det tänkte vi, jag ska ju faktiskt börja äta nyttigt nu och simma nästan en gång om dagen. Så får vi se vart jag kommer med det, men jag satsar på en fin kropp till hösten i alla fall, då jag ska utomlands! 

Helgen är i alla fall slut och nu taggar jag inför nästa helg, då jag åker till Falun! YEEEY!

Nu ska jag smälta min mat från burger king och glida ner under mitt täcke och kolla på Gossip Girl, har hamnat i en sån situation där bara serier gäller för min del nu.

xoxo!










RSS 2.0