Tänder ett ljus...

Idag är det den 3e September.. vilket innebär att älskade Johan Strömbäck skulle fyllt 20 år idag.. men tyvärr finns han inte med oss idag, så jag tänkte att jag tänder ett ljus för honom idag. Förövrigt ni som inte vet var Johan en underbar människa som var min pojkvän innan han far till änglarna.. han var den finaste människan jag visste och vi hade så roligt tillsammans den tiden det varade. Vi var så förälskade i varandra! Idag älskar jag honom fortfarande, fast inte på samma sätt men minst lika mycket för det. Han kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta och han finns i mina tankar som dag och natt..

Grattis på födelsedagen min finaste ängel, du är saknad av alla! <3



Idag blir det att gå på födelsedagsfest hos min underbara vän Josefin, som förövrigt också fyllt 20. Så jag kommer att göra det Johan förmodligen skulle göra i alla fall, festa med underbara vänner!

Hoppas ni alla har en trevlig dag och kväll, för det ska jag ha.. Och Johan kommer såklart vara med i mina tankar hela dagen!








RSS 2.0