Höst?

Jag tror det börjar bli höst nu.. alla tvprogram som går på hösten börjar mer och mer ha säsongstart nu.. Igår började idol, idag börjar ensam mamma söker, på onsdag börjar bonde söker fru.. ja nu vet ni mer också vilka program jag brukar kolla på.. hahah! men jag gillar faktiskt dem, kan inte beskriva hur eller varför, men det är mysigt på något sätt!

Sen regnar det också.. har regnat hela dagen, så känns mer som höst idag än vad det gjort på länge..
Förövrigt så har jag vart på arbetsförmedlingen idag, och på arbetsintervju.. det gick bra på båda, men så jävla less på att åka till stan 10 för att gå på ett samlingsmöte på arbetsförmedlingen, och sen åka hem igen för att man ska tillbaka dit senare under dagen för att ha möte med handledaren, så ah åkte hem.. käkade frukost och kollade på en film/sov tills klockan var ett då åkte jag ner igen för att jag skulle på intervju halv 2. och sen fick jag gå runt i stan ca en timma innan jag skulle tillbaka till arbetsförmedligen.. men tur som det var  gick de rätt fort och jag var hemma igen. Skönt!
Annars har jag bara tagit det lugnt, käkat mat och kollat på Burlesque.. jag älskar den filmen alltså!

Imorgon ska jag på en arbetsintervju till, får se hur det går. Wish me luck!

Nu blir det att kolla på ensam mamma söker, i år är det med en pappa!

Ha en mysig kväll!

glöm inte gilla oss & timstore på facebook & göra inlägg i bloggen för större chans att vinna :D kram

2011-09-07 - 18:09:16








RSS 2.0