Ett tag sedan

Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev nu.. men i alla fall, jag skrev ju att jag hade börjat jobba men det var bara test dagar, sen insåg jag att det inte alls är något jag vill arbeta med, sitta instängd i ett rum och ringa hela dagarna.. det är liksom inte alls jag om man säger så!

Så nu har jag börjat på medborgarskolan såkallad vuxenskolan, och det tycker jag verkar jätte bra.. Där hjälper dem en på traven med att hitta ett jobb att förbättra cv & personligt brev. Sen gör man massa självtester och sådant också, det är i alla fall bättre än att bara sitta hemma hela dagarna. Men det är ju så att jag inte riktigt vet om jag vill börja jobba än, jag kanske vill plugga eller åka som au pair liksom! Och då kan man få hjälp med det också genom att snacka med sin coach, ja man får en coach när man går på medborgarskolan också.. Så ja vi får se vad detta tar mig till!

Just nu annars så är allt bara fint, min pappa är i Mexico så jag och syster har på lördag vart hemma i 2 veckor själva.. och det har gått förvånansvärt bra faktiskt. Visst man är lite avis på pappa som har det varmt och skönt, men alla kan vi inte leva i lyx!

Har också börjat på en annan serie, Andra Avenyn.. jag tycker verkligen om den.. det är så mycket drama och ja, kan inte riktigt finna orden! Men man blir helt fast i den, riktigt svårt att slita sig när man börjat faktiskt!




Nog för mig idag
,
Ha en trevlig kväll!








RSS 2.0