a little bit of heaven

Så var det med det.. jag har legat hemma igår och idag med feber.. inte det roligaste när man väl har fått jobb kanske.. Men inte så mycket man kan göra åt det, idag mår jag lite bättre men känner mig fortfarande inte så kry.

Jag såg nyss en film, "a little bit of heaven" .. och jag måste säga att det var den sötaste filmen jag sett.. tanken bara på att det kan hända en själv.. Så ja, det kom la lite tårar då och då! Måste bara säga, ifall ni inte sett den.. så SE den.. ni kommer inte att ångra er.

Nu blir det bara att fortsätta ta det lugnt ett tag, kanske ska hjälpa syster med maten sedan, och sen kanske det händer något annat.. det vet man aldrig!

Bilder på dopet kommer upp någon annan dag på bloggen, idag har jag inte någon vidare ork till det eftersom att dem ligger på min iphone, och då måste jag krångla med det..
För såklart så glömde jag min kamera hemma i söndags, inte så kul.

Nej, nu blir det att dricka upp min c-vitamin och sen göra något helt annat.

Ha en bra dag!









RSS 2.0