Örebrooooooo

Japp, då har jag vart i Örebro i helgen.. med kära Caroline dock kom hon inte förens igår men vi har haft det jättetrevligt och mysigt! och framförallt roligt, igår var det dock waaaaaaaaaaaaaaaaaaaay to much.. haha
men imorgon blir det tidig uppgång och åka in till staden, vi är ju utanför örebro nu, i Glanshammar hos min pappas kusins familj, riktigt trevligt måste jag säga. Om jag får komma tillbaka så springer jag tillbaka, så otroligt mysigt här ju.

Imorgon blir det nog att åka hem igen.. jag vill inteeee, jag vill stanna här.
Men jag kommer såklart att komma tillbaka till älskade Örebro.. hehe ;)

Kanske ska ta sig i kragen att gå och lägga sig så att man kommer upp imorgon.. jag är ju en riktigt morgonpigg människa! okej, där ljög jag lite..

Nje, nu ska jag dra Carro i kragen också så vi kommer i säng..

Godnatt på er mina älskade små läsare.








RSS 2.0