onsdag - trÖtttt!

japp, idag börjar jag jobba.. men jag är också fruktansvärt trött idag, kanske för att jag sov så himla länge idag. Gick upp vid ett.. *suck*! 
Vilken tur att jag inte ska jobba så himla länge idag då, men imorgon ska jag försöka gå upp tidigare. Eftersom att jag förmodligen ska fotografera min kusin när hon rider också! Så det blir spännande faktiskt. Har aldrig fotograferat när någon ridit förr så detta blir första gången, jag hoppas på att det ska bli bra bilder och att hon blir nöjd! 

helgen börjar närma sig med storsteg också, och det gillas! För i helgen åker jag bort.. till Örebro. Ska "bo" hos min pappas kusins familj den helgen och min kära vännina Caroline ska följa med också, det kommer bli bäst!

Nae, nu måste jag faktiskt fortsätta att göra mig i ordning för jobbet, har suttit i soffan hela dagen med morgonrocken och en handduk på huvudet! Har bara inte orkat lyfta mitt arsle, haha.. 

Ha en trevlig kväll så hörs vi! 


Nästan såhär känner jag mig idag ;)








RSS 2.0