huvudet sprängs

Yey, här sitter jag.. efter en lyckad kväll på jobbet och en bra film med syrran! 
Känns som om mitt huvud ska sprängas.. lite segt nu efter första dagen som man ringt flera människor på jobbet, men de är väl sånt man får leva med nu i början innan man vänjer sig.. 
Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv, det var första dagen på jobbet som jag ringde och jag fick sålt, till FEM stycken.. oj oj kan jag ju säga! trodde jag faktiskt ärligt talat inte.. haha

I alla fall, jag och min syster kollade lite på filmen "Handen som gungar vaggan" .. måste bara säga att det är en film man nästan måste se.. man blir så pissed off när man kollar på den filmen så att det inte går typ.. 
Sen att man kan tycka att den är lite b gör faktiskt inget, för den är värd att kolla på! Om ni inte sett den så tipsar jag er att se den! 

Åh imorgon är det fredag, underbara fredag! Innan jag åker till Örebro ska jag spendera lite kvallitetstid med min käre vän Sonny. Får väl se vad vi hittar på för skoj, men de blir la mest att kika i affärer och kanske fika eller äta något! 

Nu är mitt huvud helt slut.. kanske ska ta och sova lite snart? låter som en god idé! 

Ha en bra natt, det ska jag ha! ;)

Jag bjuder på en bild från i somras!









RSS 2.0