EVIGHETERS EVIGHET!

Ungefär så längesedan var det jag bloggade ja, känns det som! Men NU... så ska det bli ändring på det, för när jag har jobbat så har det kännts som om jag inte riktigt haft någon tid med min blogg.. men nu ska jag äntligen försöka mig på detta med att blogga i alla fall en gång om dagen igen, eftersom att imorgon så börjar jag på mitt nya jobb, som är kvällstid.. eller ja, utbildningen är imorgon! Så antar att jag börjar i veckan i alla fall! Så innan jag börjar jobba på dagarna så ska jag ta mig tid att blogga lite har jag tänkt. 
- nu tänker la ni, jaha vad hände med hennes förra jobb? Jo, jag fick inte förlängt mitt kontrakt.. så kan det gå ibland.. Så de är bara att ta tag i nästa arbete! 

Det är också så att jag har lite planer på gång.. än vill jag inte säga någonting för allt är inte riktigt klart än, men det är på gång, lite kommer ett steg längre varje dag känns det som.. Men ja! hihi.. ni får allt spekulera lite!

Just nu sitter jag i soffan framför tven och chillar lite, bara njuter och drömmer mig bort i min värld och det ska jag fortsätta med!









RSS 2.0