En vacker höstdag

Godmorgon på er mina kära läsare!
Vaknade för en stund sedan för första gången utan att känna mig trött. Dem har ju hållt på att renovera i höghuset och jag har vaknat varje morgon ungefär (när jag inte jobbade) utav att dem håller på att borra och banka och allt vad dem höll på med. Så då har jag inte vart så utvilad som jag är idag, för imorse så hörde jag inte ett knyst.
Så underbart skönt faktiskt! och sen att det är en vacker höstdag gör det inte sämre heller, man blir så glad av att kolla ut! Men sen tänker man att.. snart kommer snön.
Men kan vi inte hoppa över den delen i år? alltså gå direkt till våren, det skulle vara underbart!  
Men då missar man ju julen & nyår.. och det funkar ju inte, man vill ju ha sina julklappar och festa lite på det!
Men man får väl hoppas att julen och nyår blir fina detta året också, lite snö på backen på dem dagarna gör ju inget!
- Eller vad tycker ni? Snö eller inte snö?

Nä, nu måste jag göra mig i ordning och äta något, för halv två ska jag vara inne i stan på plats på mitt nya jobb för en utbildning!

MEN jag kommer tillbaka!


Idag bjuder jag på denna bilden.. Vad tycker ni, ser det skönt ut med snö?










RSS 2.0