-

Då var man hemkommen från Örebro, helgen har varit helt fantastisk! och jag ska hålla tummarna hela veckan ut nu, och jobba lite såklart. Måste ju tjäna liiiite pengar i varje fall. Annars har jag inte så mycket annat för mig i veckan, ska kolla lite på julklappar och sådant eftersom att jag får min lön på fredag. Sen såklart ska jag vara med Sonny boy!

just nu sitter jag och kollar på världens sjukaste film, Brüno.. inte alls bra faktiskt! vet inte varför jag kollar på den ens.. haha.. kanske bättre att gå och lägga sig i sängen och glo på sex and the city eller nått istället och sen sova, mmmh.. imorgon ska jag försöka sova lite längre, gick ju trotsallt upp vid halv 9 imorse för att åka in till stan vid halv 10. 

min syster och min pappa har åkt till sina parters antar jag, i alla fall pappa.. min syster var på bio med hennes pojkvän men den är väl slut nu så dem har la åkt till honom.. så jag är själv som vanligt. Inget har förändrats när jag har vart borta märker jag. Men det är faktiskt skönt ibland att vara ensam hemma, då kan man göra vad man vill och inte bli störd av någon.. haha, men klart det är trevligt med lite sällskap också för den delen.

Nä, nu ska jag nog lägga mig lite smått och kolla lite på sex and the city, den serien kan man aldrig tröttna på! 

Godnattis! :*








RSS 2.0