varm choklad och flygande tid!

sitter i soffan med pappa och hans flickvän och dricker lite varm choklad från pappas nya kaffemaskin han fick i julklapp. vi sitter bara här jag sitter i tresitts soffan och dem i tvåsitts, det gäller att ta för sig.. haha, nej men sladden till datorn räcker faktiskt inte ända till tvåsittsen.. dem bestämmer sig för vad dem ska se på för tv, dem har nog beslutit sig för att se på spåret.. jag hurrar la inte direkt, men det går att titta på ifall man kollar på det i bakgrunden. Sitter ju vid datorn så jag kollar la inte direkt så mycket på tv.

plus att min kära pappa ska visa alla hans prylar som han inskaffat, han är en riktig pryl nörd faktiskt. haha, det han gillar mest är ju då apple produkter, han har en mac dator, han har en ipad 2, han har en iphone 4, ska skaffa 5an när den kommer ut, han har apple tv.. har säkert missat något. Men de är ju faktiskt lite kul, för att det enda man behöver göra ifall man är nyfiken på något nytt är att fråga honom! Så de är rätt bra faktiskt ;)

Men ja, just det.. jag måste prova kläder tills imorgon, men jag tror jag kommit på vad jag ska ha på mig, så det kommer nog bli rätt fint ändå. Det kommer att komma upp bilder imorgon på min outfit!

Jag kan inte fatta att det har gått så fort, att det är självaste nyårsafton imorgon.. känns ju som om de vore igår jag tog studenten, tiden bara flyger fram!

Någon mer än jag som känner så?









RSS 2.0