nyfärgad!

Sitter då här hemma och har nyss färgat håret, så att man är fin imorgon.. på självaste nyårsafton!
var ju i knalleland innan då och försökte hitta något fint och nytt som jag skulle kunna ha på mig imorgon, men tro fan då att de inte fanns ett enda skit, eller jo det fanns ju massa skit, men inte något som jag direkt tyckte om faktiskt. 
så det blir väl att rensa ur min och Thereses garderob för att hitta något snyggt jag kan ha på mig.. 

Istället blev de att man köpte hårfärg, strumpbyxor och läppstift. om jag inte hittar det får jag väl gå med strumpbyxor och läppstift då och göra det till ett nytt mode! ;) haha.. ne fyfan va fult.. hittar säkert någonting, det måste jag göra! 

Sen gör det inte bättre att jag har feber också, och världens huvudvärk. usch fy och blääää! inte alls kul att vara sjuk nu dagen innan nyår. men vafan, det får vara.. för jag kan ju inte missa morgondagen! Skiter ifall jag är lika sjuk imorgon, feber smittas ju inte som tur är! men vi får hoppas på att det går över faktiskt. 

Igår när jag och Therese kom hem från jobbet så kollade vi på "The terminal" och sen kollade vi på "Flickan som lekte med elden", dessa millenium filmerna alltså, dem är ju så jäkla bra tycker jag! 

snart blir det att åka ner till affären för att köpa det man glömde köpa hem när vi väl var i knalleland.

Aja, kanske uppdaterar lite senare igen, men ha de sålänge!


den hårfärgen jag använder!








RSS 2.0