morsning morsning!

Nu är jag vaken, till och med fått lite luft idag, jag gick nyss ut med massa pappers sopor.. så där vart jag pigg liksom. 

Igår innan jag skulle sova skulle jag se på Törnrosa
, för tycker de är mycket enklare att somna efter man kollat på en film eller läst en bok.. men tro fan att jag bara hinner se ungefär 20 minuter av filmen och sen somnar jag. haha.. vaknade klockan 7 imorse och då var datorn på vänteläge och lampan var tänd, alltså hade törnrosa gått klart för länge sedan och jag märkte inte ens när jag föll i djup sömn, lite komiskt där. Eftersom att Törnrosa också faller i djup sömn, fast på ett annorlundare sätt.

Jaja, slutpratat om det, nu måste jag faktiskt börja göra mig i ordning.. har ungefär mindre än 2 timmar att fixa mig och så, men de kommer gå på en timma, sen sitter jag väl här igen!

Lovar i alla fall att lägga upp ett inlägg innan jag sticker till Sandra! 










RSS 2.0