Izzas place!

Gårdagen var fin, det blev först lite fika hos farmor och farfar sen så blev man bjuden på lite vin och så, sedan gick jag och Cicci upp för att fixa oss lite för att sedan dra vidare på förfest på Sjöbo, vi var 7 tjejer som hade väldigt kul och sedan for vi till Harrys och hade de ännu roligare.. Kan ju säga att jag mått som jag förtjänat idag.

Nu sitter jag hemma hos min underbara vän Isabell, vi har haft lite besök här idag av några barn.. Väldiga busungar i vilket fall. Sen åt vi även lite julmat, nomnomnom!!
Vi gjorde ett videoinlägg i hennes blogg också som ni kan se på http://keilys.org , lite flum och så men de blev bra ändå tycker jag, så gå in och checka det vetja! ;)
Nu sitter vi här i hennes säng och har precis kollat på "How to train a dragon" väldigt mysig film ju!

Nä nu ska jag fortsätta vara lite social, min design på bloggen kommer även ändras under kvällen/natten för jag har överlåtit det till Izza! Så det blir väl spännande att se?

Ha en bra kväll!









RSS 2.0