i min ensamhet..

har precis kommit hem från jobbet, fick i alla fall några sålda idag. Det hurrar vi över, är dock inte miljonär än!
Men i alla fall, jag är rätt trött och hungrig.. hade nästan lust att köpa en fet kebab hem.. men det gjorde jag inte, och det var ett bra val tycker jag! 

Sitter och kollar på "Grabben i graven bredvid" och skrattar för att det var en sån jäkla bra scen nyss, "Hon: jag är inte redo för en ny relation, bara så att du vet" ...woooop så hoppar hon på honom och dem har sex.. haha de är så klockrent tycker jag, det är ju nästan så i verkligheten också! 
Någon som tycker om den filmen?

Nä, nu blir det att ta något och äta och bara chilla i soffan i min ensamhet tills jag övergår till sängen och kollar på ytterligare en film! 

Ja, jag älskar film!! 

Men ne nuuuu MAT. 

Ha en bra kväll!










RSS 2.0