Sista sommartorsdagen

Allting börjar om nästa år, idag är det sista gången för i år.. och det är dags för Smokie att spela på stora torget i Borås.
Det betyder alltså att det kommer vara fullsmockat i stan hela kvällen, vet inte ens om just jag ska kolla på dem, men någonting liknande blir det väl, men jag ska framförallt dricka och umgås med mina fina vänner, en sista sommardag som denna.. Eller höstdag? Ser tyvärr ingen sol ute, det gör mig fan besviken alltså! Skulle vilja ha sommar för ett litet tag till i alla fall.. Detta är sånt typiskt sommar väder, i alla fall i Borås.

Nu såhär dags på morgonkvisten, eller eftermiddag? Så sitter jag och väntar på bättre tider för att orka äta och fixa till mig lite samtidigt som jag sitter och sjunger.. Ja, jag gillar att sjunga, oftast för mig själv!

Nu måste jag faktiskt slita mig, får besök efter tre.

Dagens citat: - "Musik är själens tankar"

Vilka fina bilder på dig Tina :) Vi kommer inte åka till Stora torget idag, det är som du säger, det kommer vara smockat med folk...

2011-08-11 - 14:45:38








RSS 2.0