Ny början!

Hej kom och hjälp mig, undra hur detta kommer sluta tänker ni.. eftersom att jag inte bloggat så mycket från devote. Ja, delvis håller jag med.. och undrar hur detta kommer att gå, men jag ska verkligen försöka.. ge allt jag har för att blogga i alla fall en gång om dagen.

Lite uppdatering för er som inte vet vem jag är då. Mitt namn är Tina Hipsi är 19 år, jag bor i en stad som heter Borås.. förövrigt den regnigaste staden i Sverige. På fritiden tycker jag om att fotografera, lyssna på musik, vara med vänner & familj och såklart festa. Vad vore livet utan en kamera, åka runt med musik i öronen och en vän bredvid sig, hela mitt liv är ju en fest!
Förövrigt så är jag arbetslös, jag funderar på att jobba till i vår (om jag hittar ett jobb).. och sedan plugga, dedär med plugga, det har jag inte kommit på riktigt på just VAD det är jag vill.. men dock skulle det vara jävligt kul att arbeta med barn.. Men somsagt, jag har ett tag till och fundera.

Om jag har glömt någonting, eller om det är något ni undrar om mig.. så var inte rädda för att ställa en fråga! ;)











RSS 2.0