Lönedag

Japp, det stämmer.. idag får alla sin lön. förutom dem som inte har något jobb.. jag känner mig träffad! Men får faktiskt skylla mig lite själv, men ändå inte, för att det finns absolut inga jobb ute, förutom försäljnings jobb och andra jobb som man måste ha års erfarenhet utav. Det är faktiskt jävligt jobbigt.. men men, skulle faktiskt sitta fint med ett jobb som man gillar, som man älskar att gå till varje dag. Att det verkligen känns upp piggande och glatt att gå till jobbet.. Och inte sitta hemma varje dag och tänka, fan vad ska jag göra idag?
Jaja, skulle nog vara skönt med ett jobb över huvudtaget, för då har man liksom något att göra och får pengar för det!

, nu ska jag börja göra i ordning mig lite.. för att sedan bege mig ner till stan, ska träffa min mamma! Får la se vad vi hittar på tills hon åker tillbaka till Svenljunga igen..

Ha det!









RSS 2.0