hos mamsen!

Ja, lite dålig uppdatering här ja, igår var jag dödsbakis och åkte till min mamma, somsagt.. jag och Sandra var ute i torsdags, vi hade lika kul som vanligt! Var meningen att vi skulle ut idag också, men båda två mår inte så bra, jag har ont i halsen och hon har tappat rösten.. då blir man inte så pepp alls på att dra ut har jag hört. Så det får bli en annan dag så får vi krya på oss.

men i alla fall, är hos min mamma nu hon bor i Svenljunga och hit åker jag oftast för att koppla av när jag inte orkar vara i stan. Men fick ett par nya skor av henne idag, snällt snällt.. dock inga converse som min syster fick, orättvist men ibland kan allt inte vara rättvist minsann. Men mina skor var faktiskt jävligt bekväma! 

Ikväll blir det bara att ta det lugnt, min syster får besök så vi ska väl kolla på film som bestämt! 
imorgon bär det av till stan igen.. och göra vadå? inte ett piss, ne men det får man väl se vad som händer under nästa vecka. 


Bara för att han är jääääkligt snygg!

Vart hittar man killar som honom?! :O

2011-08-20 - 19:25:31

Jadu, jag antar att såna snygga killar som honom hittar man bara i film karriären. Men man kan ju drömma lite ;) haha

2011-08-20 - 19:31:27








RSS 2.0